| 		
		 
 A Két Ferrari a pole-ban!
  2006.10.07. 12:53 
Rendkívüli Bridgestone fölényt hozott a Japán GP időmérő edzése, melyben végig a Ferrarik domináltak. Meglepetésre a Toyota versenyzői is egészen jól bírták az iramot, hiszen szinte mindig közvetlen az élen állók mögött tudtak maradni, s ezzel természetesen a Ferrarinak tesznek komoly szívességet.
   
Az utolsó etapban elkapott 3, 4. helyükkel komoly fejfájást okoznak a Renault világbajnokának, Fernando Alonsónak, aki emiatt az ötödik helyre szorult. A Ferrari háza táján sem fenékig tejfel minden, hiszen Felipe Massa jobb időt futott Schumachernél, aki így a második helyre kényszerült. A porosabb oldalra, míg Alonso a tisztáról vághat neki az 52 körös versenynek. A spanyolt pedig láttuk már korábban csodát csinálni ilyen vertnek tűnő helyzetből.  
A hátsóbb régiókban is történtek meglepetések, hiszen például Kimi Raikkönen már a második etapban kiesett, éppen úgy, ahogy csapattársa Pedro de la Rosa. A Michelin rossz szereplése komoly hátrányba hozta a McLareneket.  
A holnapi futam várhatóan komoly izgalmakat tartogat, hiszen Alonso remek rajtjai és az előre meg nem jósolható időjárás komoly galibát okozhat. 
A hétvége programja a vasárnap reggel 07:00-kor induló futammal folytatódik.   
| 
 Japán GP Időmérő edzés  | 
 1 etap  | 
 2 etap  | 
 3 etap  |  
| 
 Hely  | 
 Versenyző  | 
 Csapat  | 
 G   | 
 H  | 
 Idő  | 
 K  | 
 H  | 
 Idő  | 
 K  | 
 H  | 
 Idő  | 
 K  |  
| 
 1.  | 
 Massa  | 
 Ferrari  | 
 B  | 
 1.  | 
 1:30.112  | 
 3  | 
 2.  | 
 1:29.830  | 
 3  | 
 1.  | 
 1:29.599  | 
 10  |  
| 
 2.  | 
 M.Schumacher  | 
 Ferrari  | 
 B  | 
 8.  | 
 1:31.279  | 
 3  | 
 1.  | 
 1:28.954  | 
 3  | 
 2.  | 
 1:29.711  | 
 11  |  
| 
 3.  | 
 R.Schumacher  | 
 Toyota  | 
 B  | 
 4.  | 
 1:30.595  | 
 6  | 
 5.  | 
 1:30.299  | 
 3  | 
 3.  | 
 1:29.989  | 
 10  |  
| 
 4.  | 
 Trulli  | 
 Toyota  | 
 B  | 
 2.  | 
 1:30.420  | 
 6  | 
 3.  | 
 1:30.204  | 
 3  | 
 4.  | 
 1:30.039  | 
 10  |  
| 
 5.  | 
 Alonso  | 
 Renault  | 
 M  | 
 6.  | 
 1:30.976  | 
 3  | 
 8.  | 
 1:30.357  | 
 3  | 
 5.  | 
 1:30.371  | 
 10  |  
| 
 6.  | 
 Fisichella  | 
 Renault  | 
 M  | 
 11.  | 
 1:31.696  | 
 4  | 
 6.  | 
 1:30.306  | 
 3  | 
 6.  | 
 1:30.599  | 
 10  |  
| 
 7.  | 
 Button  | 
 Honda  | 
 M  | 
 5.  | 
 1:30.847  | 
 6  | 
 4.  | 
 1:30.268  | 
 6  | 
 7.  | 
 1:30.992  | 
 10  |  
| 
 8.  | 
 Barrichello  | 
 Honda  | 
 M  | 
 14.  | 
 1:31.972  | 
 5  | 
 10.  | 
 1:30.598  | 
 6  | 
 8.  | 
 1:31.478  | 
 10  |  
| 
 9.  | 
 Heidfeld  | 
 BMW  | 
 M  | 
 13.  | 
 1:31.811  | 
 3  | 
 9.  | 
 1:30.470  | 
 5  | 
 9.  | 
 1:31.513  | 
 10  |  
| 
 10.  | 
 Rosberg  | 
 Williams  | 
 B  | 
 3.  | 
 1:30.585  | 
 6  | 
 7.  | 
 1:30.321  | 
 6  | 
 10.  | 
 1:31.856  | 
 10  |  
| 
 11.  | 
 Raikkonen  | 
 McLaren  | 
 M  | 
 15.  | 
 1:32.080  | 
 3  | 
 11.  | 
 1:30.827  | 
 6  | 
    | 
    | 
    |  
| 
 12.  | 
 Kubica  | 
 BMW  | 
 M  | 
 7.  | 
 1:31.204  | 
 3  | 
 12.  | 
 1:31.094  | 
 5  | 
    | 
    | 
    |  
| 
 13.  | 
 de la Rosa  | 
 McLaren  | 
 M  | 
 9.  | 
 1:31.581  | 
 6  | 
 13.  | 
 1:31.254  | 
 6  | 
    | 
    | 
    |  
| 
 14.  | 
 Webber  | 
 Williams  | 
 B  | 
 10.  | 
 1:31.647  | 
 6  | 
 14.  | 
 1:31.276  | 
 5  | 
    | 
    | 
    |  
| 
 15.  | 
 Liuzzi  | 
 Toro Rosso  | 
 M  | 
 12.  | 
 1:31.741  | 
 7  | 
 15.  | 
 1:31.943  | 
 7  | 
    | 
    | 
    |  
| 
 16.  | 
 Albers  | 
 Midland  | 
 B  | 
 16.  | 
 1:32.221  | 
 7  | 
 16.  | 
 1:33.750  | 
 6  | 
    | 
    | 
    |  
| 
 17.  | 
 Coulthard  | 
 Red Bull  | 
 M  | 
 17.  | 
 1:32.252  | 
 6  | 
    | 
    | 
    | 
    | 
    | 
    |  
| 
 18.  | 
 Doornbos  | 
 Red Bull  | 
 M  | 
 18.  | 
 1:32.402  | 
 7  | 
    | 
    | 
    | 
    | 
    | 
    |  
| 
 19.  | 
 Speed  | 
 Toro Rosso  | 
 M  | 
 19.  | 
 1:32.867  | 
 7  | 
    | 
    | 
    | 
    | 
    | 
    |  
| 
 20.  | 
 Sato  | 
 Super Aguri  | 
 B  | 
 20.  | 
 1:33.666  | 
 6  | 
    | 
    | 
    | 
    | 
    | 
    |  
| 
 21.  | 
 Monteiro  | 
 Midland  | 
 B  | 
 21.  | 
 1:33.709  | 
 3  | 
    | 
    | 
    | 
    | 
    | 
    |  
| 
 22.  | 
 Yamamoto  | 
 Super Aguri  | 
 B  | 
 22.  | 
 Idő nélkül  | 
 2  | 
    |   
	         
		 
	        
	        |