Alexander Wurz duplázott Kínában
2006.09.29. 21:00
A várható eső miatt szinte az összes versenyző azonnal a pályára hajtott, hogy némi fogalmuk lehessen a beállításokat, a gumiválasztást illetően. Aztán, mivel az eső elkerülte a pályát a 'kedélyek' is lecsillapodtak.
A két Ferrari futott egy-egy gyorskört, amivel rögtön az élre is kerültek. Mögéjük néhány perccel később felsorakozott Fernando Alonso is, mutatván, hogy ezúttal is érdemes számolni vele.
Az edzés felétől ismét úgy tűnt, hogy elered az eső, ám mindez nem tántorította el a tesztversenyzőket attól, hogy ne verjék meg a sokáig a babérjaikon csücsülő Ferrarisokat.
Előbb jött Sebastian Vettel, aki rögtön átvette a vezetést, majd megérkezett Alexander Wurz, aki a fiatal németnél is gyorsabb volt. És ebben a pillanatban elkezdett csepegni az eső, és miután alábbhagyott, Vettel rögtön futott egy 1:35.579-es időt, amivel négy ezredre megközelítette Wurz délelőtti legjobbját.
Ugyanekkor a pálya első kombinált kanyarjában Fernando Alonso dobta el az autóját, éppen ott, ahol az edzés elején is megcsúszott, és ahol 2004-ben Michael Schumacher is kicsúszott az időmérő edzésen.
Mindez az utolsó percekben történt, ám ez a rövid idő, a sárga zászló és a néhány csepp eső sem tudta megakadályozni Alexander Wurz-ot attól, hogy végül el ne hódítsa az elsőséget a 17 éves német tesztversenyzőtől Mögéjük pedig megérkezett Anthony Davidson is, s ezzel teljes lett az utóbbi hétvégék első napjának tesztversenyzői hármasa.
Őket a már korábban említett Massa, Schumacher, Alonso trió követi, akik valójában nem tudtak javítani a korai gyorskörük idején.
A hétvége eseményei a szombat 05:00-kor kezdődő harmadik edzéssel folytatódik.
Hely |
Versenyző |
Csapat |
Gumi |
Időeredmény |
Hátrány |
Kör |
1. |
Wurz |
Williams-Cosworth |
(B) |
1:35.539 |
- |
26 |
2. |
Vettel |
BMW-Sauber |
(M) |
1:35.579 |
+ 0.040 |
23 |
3. |
Davidson |
Honda |
(M) |
1:35.714 |
+ 0.175 |
30 |
4. |
Massa |
Ferrari |
(B) |
1:36.599 |
+ 1.060 |
8 |
5. |
M.Schumacher |
Ferrari |
(B) |
1:36.641 |
+ 1.102 |
12 |
6. |
Alonso |
Renault |
(M) |
1:36.739 |
+ 1.200 |
10 |
7. |
Montagny |
Super Aguri-Honda |
(B) |
1:37.278 |
+ 1.739 |
26 |
8. |
Ammermuller |
Red Bull-Ferrari |
(M) |
1:37.678 |
+ 2.139 |
26 |
9. |
Monteiro |
Spyker MF1-Toyota |
(B) |
1:37.698 |
+ 2.159 |
13 |
10. |
Fisichella |
Renault |
(M) |
1:37.718 |
+ 2.179 |
12 |
11. |
Button |
Honda |
(M) |
1:37.861 |
+ 2.322 |
10 |
12. |
de la Rosa |
McLaren-Mercedes |
(M) |
1:38.022 |
+ 2.483 |
9 |
13. |
Webber |
Williams-Cosworth |
(B) |
1:38.045 |
+ 2.506 |
6 |
14. |
Heidfeld |
BMW-Sauber |
(M) |
1:38.062 |
+ 2.523 |
11 |
15. |
Premat |
Spyker MF1-Toyota |
(B) |
1:38.098 |
+ 2.559 |
26 |
16. |
Barrichello |
Honda |
(M) |
1:38.276 |
+ 2.737 |
16 |
17. |
R.Schumacher |
Toyota |
(B) |
1:38.888 |
+ 3.349 |
14 |
18. |
Trulli |
Toyota |
(B) |
1:38.959 |
+ 3.420 |
11 |
19. |
Speed |
Toro Rosso-Cosworth |
(M) |
1:39.080 |
+ 3.541 |
18 |
20. |
Jani |
Toro Rosso-Cosworth |
(M) |
1:39.118 |
+ 3.579 |
28 |
21. |
Raikkonen |
McLaren-Mercedes |
(M) |
1:39.179 |
+ 3.640 |
4 |
22. |
Kubica |
BMW-Sauber |
(M) |
1:39.217 |
+ 3.678 |
5 |
23. |
Rosberg |
Williams-Cosworth |
(B) |
1:39.522 |
+ 3.983 |
15 |
24. |
Liuzzi |
Toro Rosso-Cosworth |
(M) |
1:39.570 |
+ 4.031 |
20 |
25. |
Yamamoto |
Super Aguri-Honda |
(B) |
1:39.636 |
+ 4.097 |
22 |
26. |
Coulthard |
Red Bull-Ferrari |
(M) |
1:40.155 |
+ 4.616 |
15 |
27. |
Doornbos |
Red Bull-Ferrari |
(M) |
1:40.214 |
+ 4.675 |
15 |
28. |
Albers |
Spyker MF1-Toyota |
(B) |
1:40.319 |
+ 4.780 |
14 |
29. |
Sato |
Super Aguri-Honda |
(B) |
1:41.315 |
+ 5.776 |
9 |
|