McLaren: álmok és inspiráció
2006.10.03. 15:56
2007-ben új korszak veszi kezdetét a Formula-1-ben. Több legendás helyszín is búcsúzik, mint Hockenheim vagy Suzuka. Michael Schumacher – akinek neve szorosan összeforrt a sporttal – átadja helyét az új generációnak.
A mezőny egyetlen világbajnoka, Fernando Alonso a McLaren-Mercedeshez igazol. A csapat legendás ezüstös tündöklése a nagyobb felületű Vodafone reklámok miatt halványabb lesz, ami egyben egy imázs-váltást is jelez.
A csapat szeretné megváltoztatni a róla kialakult képet. Ron Dennisnek konkrét elképzelései vannak. "A csapat a jövőben más irányelveket követ. Ezzel egy álomvilágot szeretnénk teremteni. Nem a múlt, a jelen vagy a jövő álmaira gondolok, hanem az emberek álmaira, célkitűzéseire. A gyermekek gyakran autóversenyzők, űrhajósok vagy orvosok szeretnének lenni. A csapat sikerességével kívánjuk őket ösztönözni céljaik megvalósítására."
A csapat céljain ez természetesen semmit nem változtat. "Ez a stratégia nem tereli el a figyelmet a célok megvalósításától, a futamgyőzelmekről. Mindig erre törekszünk majd. Szeretnénk megtalálni a módot arra, hogy a csapat új arculatát és szellemiségét hűen tükrözhessük."
|